18 marca 2014

Kominek - ostatnie tchnienie

Witajcie Kochani,
tytuł dzisiejszego posta, wbrew pozorom, jest bardzo optymistyczny i mam nadzieję, że nie okaże się być przewrotny, bo co prawda do końca zimy jeszcze tylko kilka dni, ale sami dobrze wiecie, że czasami zima robi nam psikusa i wraca nawet w maju, więc i nasze kominki mogą czasami swoją "działalność" kontynuować w chłodniejsze dni w środku lata. Miejmy jednak nadzieję, że tak jak napisałam to ostatnie podrygi zimy i nasz  kominek pójdzie jednak na zasłużony odpoczynek. :)
Przez ostatnie lata bardzo popularne zrobiły się bio kominki, ale ja dzisiaj skupię się na tych bardziej tradycyjnych, gdzie naprawdę pali się drewno.
Jaki powinien być kominek, aby dobrze wpasował się w otoczenie? No oczywiście najlepiej dobrać go do stylu pomieszczenia, ale czasami można pokombinować i jeśli planujemy pomieszczenie eklektyczne, to możemy wybrać kominek z zupełnie innej bajki i też będzie pasowało. :) 


 Bardzo mi się podoba ten nowoczesny, turkusowy kominek. Co prawda sprawia wrażenie bio kominka, ale jest taki ciekawy. :)



 Kominek w stylu glamour. Wnętrze projektu Jonathan'a Adler'a.










 Nie ma jak kominek w dobrym, starym stylu. Ten poniżej jest niesamowity. :)







 A poniżej propozycja aranżacji do Białego Domu. ;)







 Kominki do wnętrz nowoczesnych.











Ja oczywiście oczarowana jestem tą propozycją. Kominek na tle wchodzącej do domu zieleni. Cudownie!









Kominki do wnętrz klasycznych.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz