4 lutego 2014

W domu Kourtney Kardashian

Witajcie Kochani,
rodziny Kardashian'ów chyba przedstawiać nikomu nie muszę, bo nawet jeśli nie śledzi się z zapartym tchem losów całej familii w kolejnym amerykańskim reality show, to z nazwiskiem Kardashian w prasie czy telewizji spotkał się już każdy i na tym właśnie wyrosła sława rodu Kardashian. 
Oczywiście najbardziej znaną jest Kim Kardashian, ale to właśnie Kourtney Kardashian jest podejrzewana o najlepszy gust, smak i poczucie estetyki, przynajmniej na polu wystroju wnętrz. Najstarsza z pięciu sióstr Kardashian - Kourtney na co dzień żyje wystrojem swojego domu, przegląda regularnie czasopisma wnętrzarskie, wybiera lampy i inne drobiazgi do domu.
Oczywiście wystrój domu Kourtney Kardashian to nie zasługa jej samej, ale przede wszystkim całego sztabu projektantów, stylistów i dekoratorów, ale sama Kourtney żywo wykazuje zainteresowanie tym jak ma wyglądać jej dom.
No i dom wygląda całkiem nieźle, a wybrałam go do dzisiejszego posta dlatego, że główną rolę w domu Kardashianów gra kolor czarny, o który zahaczyłam w poprzednim poście. Co prawda miałam wybrane już inne wnętrze w czerni, zaprojektowane przez znanego amerykańskiego architekta, ale dom Kourtney Kardashian wydał mi się ciekawszy. Być może powodem tego jest przepych i wrażenie, że  ten dom żyje, w każdym z tych pomieszczeń ciągle coś się dzieje.
Oczywiście nie tak wyobrażam sobie dom dla siebie, ale nie ukrywam, że pomimo ogromu czerni dom robi na mnie spore wrażenie, no i potwierdza moją teorię, że mieszkanie w czerni wcale nie musi być smutne i przytłaczające. Zresztą popatrzcie i osądźcie sami. Miłego dnia. :)


Piękne kontrastowe zestawienie czerni, bieli i turkusu, dodatkowo wzbogacone amarantem.





Wzór Chevron w domu Kourtney Kardashian pojawia się bardzo często na rożnych elementach wystroju. 







Jestem ciekawa czy fortepian stanowi w tym domu tylko dodatkową, kosztowną ozdobę czy faktycznie ktoś na nim gra?



Bardzo podoba mi się lustrzany sufit, który lekko rozmywa i tak rozmyty już wzór chevron z tapety na ścianie . Lampa sprawia wrażenie jakby wypływała z tafli wody.





Nawet pokój dla dzieci został otrzymał czarną ścianę i jak widać wcale przez to nie stracił na uroku.





Tylko pokój młodszej córki Kourtney - Penelope'y tradycyjnie utonął w różu.

Źródło: Domaine Home

2 komentarze:

  1. jakiej firmy sa te krzesła z jadalni, lub gdzie mozna kupić podobne.Podobaja mi sie te wycięcia w oparciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, domyślam się, że skoro są w domu Kardashian'ów, to są jakiejś znanej amerykańskiej marki i są koszmarnie drogie. Ale faktycznie są ciekawe. Jakby dobrze "przegrzebać" znany polski portal aukcyjny, to pewnie znalazłyby się jakieś podobne do lekkiej renowacji. ;)

      Usuń