2 maja 2014

Odrobina egzotyki w sypialni

Witajcie Kochani,
wyobraźcie sobie, że usnęłam wczoraj zaraz po 20:00 i z kilkoma przerwami na bar mleczny dla dzidzi, spałam tak do białego rana. Otwarłam dzisiaj oczy i nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam za oknem. Już teraz wiem dlaczego spałam jak suseł.:)
Nie ma co, dzień nie będzie lekki, więc co? Należy go sobie uprzyjemnić jak tylko się da. :) Ja zacznę od posta i wprowadzę odrobinę słońca do sypialni.
Wiecie doskonale, że uwielbiam egzotyczne klimaty, więc w sypialni również dzisiaj będzie egzotycznie.
Aby poczuć trochę powiewu tropików wcale nie trzeba wyjeżdżać w dalekie kraje, zwłaszcza, że nie każdy może. Kilka lekkich zmian i poczujemy się w naszej sypialni jak na wakacjach.:)
Jeśli ktoś ma odłożone jakieś większe fundusze, warto zainwestować w meble kolonialne i wówczas pozostałe zabiegi w postaci dołożenia egzotycznych dekoracji będą tylko dopełnieniem całości. Spokojnie są pomysły również dla tych, których stać tylko na tańsze rozwiązania. :)


Meble kolonialne będą doskonała bazą do stworzenia klimatycznej, egzotycznej sypialni. Kilka dodatków jak np. piękna pościel w palmy i inne tropikalne rośliny dopełnia całości. 





Można oczywiście wszystko wymienić na oryginalne i egzotyczne. ;)



Wystarczy zmienić kolorystykę. Biele, beże, brązy, koral, granat, turkus i błękit to kolory kojarzone z plażą i nadmorskimi klimatami. Do tego morskie akcenty - tutaj rycina z żółwiem morskim jest akcentem, który dosłownie mówi nam gdzie jesteśmy. :)





Egzotyka  to także bambus, trawy, liście bananowca. Można wyłożyć wszystkie ściany lub choćby zagłówek matą z traw lub nawet zwykłą słomianką. Do tego moskitiera, kilka butelek, muszli i już. :)













W krajach tropikalnych królują dość intensywne kolory. Możemy wprowadzić je do naszej egzotycznej sypialni, choćby w postaci kolorowych poduszek, lampy, narzuty na łóżko.







We wnętrzach o bardziej stonowanych kolorach, elementem obowiązkowym jest wiatrak sufitowy oraz liść którejś z egzotycznych roślin, umieszczony w wazonie.










Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz