16 kwietnia 2014

Poddasze energetycznie

Witajcie Kochani,
wyobraźcie sobie, że przez to, że wczoraj była pełnia, pół nocy nie mogłam spać. Też tak macie przy pełni? I jeszcze do tego wczorajszy dzień był taki deszczowy i śpiący, że nie mogłam zebrać się do niczego, a zbliżają się święta, trzeba zrobić porządki, zakupy, przemyśleć strategię na święta i świąteczny stół. Jakimś cudem udało mi się jednak odmrozić lodówkę. Nie cierpię tego i przysięgam, że następna lodówka będzie "NO FROST".
Dlatego, że byłam taka jakaś nie do życia, to uznałam, że post musi mieć jakiś radosny i pobudzający kolor, no i będzie to kolor czerwony, a prezentowane mieszkanie będzie na poddaszu.
Ogniste i żywe kolory powinny przywrócić mnie do życia.;).


Poddasze urządzone jest w nowoczesnym stylu. Nowoczesne meble kuchenne dodają lekko loftowego klimatu;) I mamy bardzo ciekawy pomysł na zorganizowanie ciepła domowego ogniska.;)


Spory zastrzyk czerwieni ożywia wnętrze i z pewnością domowników też. ;)



Łazienka z sauną.





I fantastyczna winda. :) Uwielbiam takie piękne, stare windy.


Źródło: Medvind



Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz