10 kwietnia 2014

Nowoczesne kuchnie ze stali


Witajcie Kochani,
zdradzę Wam sekret, mój mąż jest moim guru od eksperymentów kulinarnych pt. "kochanie, spójrz co mamy w lodówce, a zrobię z tego mistrzostwo świata". Nie przesadzam. Naprawdę. :) Uważam, że marnuje swój kulinarny talent. Podobno faceci lepiej gotują od kobiet, ponieważ mają więcej kubków smakowych na języku. Nie wiem, ale coś w tym musi być, bo niestety w sprawach doboru odpowiednich przypraw, nie mam co rywalizować z moim mężem. Skubany potrafi skomponować takie przyprawy ze sobą, że w życiu by mi nawet przez myśl nie przeszło, że to będzie ok., a jemu wychodzą z tych kombinacji prawdziwe cuda.
Wczoraj, co prawda zrobił rzecz bajecznie prostą, ale za to jaki efekt? Zwykłe , najzwyklejsze naleśniki z serem i konfiturą. Palce lizać. :)

Przepis na naleśniki z serem i konfiturą z czarnej porzeczki:

 Nie będę Wam podawała przepisu na naleśniki, bo to nie ma wielkiego znaczenia, zróbcie takie jak lubicie najbardziej, ale...dodajcie do nich kilka kropli olejku migdałowego. Nie za dużo. Do tego serek śmietankowy (mocno zmielony),utarty z serkiem Danio i doprawiony do smaku odrobiną cukru pudru i na to konfitura z czarnych porzeczek. Wszystko zwijamy w rulonik lub kopertę i wcinamy aż nam się uszy trzęsą. Smacznego. :)

A wracając do naszych wnętrz,  skoro jesteśmy w kuchni, to może zostańmy w niej już dzisiaj. Czy lubicie nowoczesne kuchnie ze stali? Nowoczesne kuchnie lubi prawie każdy, bo sprawdzają się w mieszkaniu w zestawieniu z prawie każdym stylem,a le jak to jest z nowoczesnymi kuchniami ze stali? Czy też wszędzie będą się dobrze komponowały? No niestety nie wszędzie się sprawdzą, chociaż myślę, ze wiele z aranżacji może Was zaskoczyć. ;)



Zestawienie idealne to biel, czerń i stalowe, błyszczące dodatki w formie mebli, relingów, lamp, czy sprzętu AGD. Jeśli czujecie niedosyt stali, zapraszam do dalszego oglądania. :)



Stal świetnie prezentuje się w zestawieniu ze starymi meblami czy stylizowaną posadzką.





Stalowe meble kuchenne odbijają światło dzięki czemu dodają wnętrzu lekkości.









Stal jako dekoracja stosowany jest przede wszystkim w kuchniach nowoczesnych, chociaż stal sprawdza się w każdym stylu. Można zastosować ją także w formie stalowej mozaiki ściennej lub zamiast stali zastosować metaliczną ceramikę.













Follow my blog with Bloglovin

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się stalowe elementy w kuchni. Marzy mi się taki okap i kuchenka, ale na razie stać mnie tylko na małe AGD :) Zamówiłam niedawno czajnik i toster Russell Hobbs Cottage Floral (są właśnie takie fajne czarno-białe ze srebrno-stalowymi elementami) i już nie mogę się doczekać, jak będą się prezentować w mojej kuchni :)
    PS. To chyba prawda, że mężczyźni mają więcej kubków smakowych - mój mąż nawet zwykłe mielone potrafi doprawić tak, że palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń