24 stycznia 2014

Subtelne, bo pastelowe

Witajcie Kochani,
nareszcie na dworze zrobiło się mroźno i słonecznie, a skoro zima w naszym klimacie musi występować, to niech to będzie właśnie taka forma - śnieg i słońce.
Ja niestety i tak siedzę w domu, bo jak już wspominałam 2 lub 3 posty wcześniej, moje  szkraby znowu przyniosły z przedszkola jakąś grypę i tak sobie siedzimy i chorujemy od tygodnia. Nasze skromne mieszkanko pęka od decybeli i moje bębenki w uszach również, ale co tam. Kochająca mama wytrzyma wszystko. Od tego jest. ;)
Chciałam Wam dzisiaj wreszcie pokazać coś pastelowego, a mianowicie nadmorski domek, który właścicielom służy najprawdopodobniej jako domek letniskowy, ale oczywiście z powodzeniem mógłby być domkiem całorocznym. Dzięki oszczędnym formom i lekkiej, pastelowej kolorystyce sprawia wrażenie bardzo świetlistego i przytulnego.
Domek ten został zaprojektowany przez dość znany w USA duet projektantów, a w zasadzie ich biuro projektowe - Alexandrę i Eliota Angle, którzy w swoim dorobku mają najróżniejsze projekty wnętrz. Para stawia na wielopokoleniową uniwersalność projektów, fantazyjność i elegancję. 
Z pewnością zaprezentuję Wam jeszcze  inne z  ich projektów, bo mam kilka swoich ulubionych. Jeden z nich znajduje się w bliskim sąsiedztwie z prezentowanym w tym poście i aktualnie jest do wynajęcia. Niestety nie wybieram się w najbliższym czasie na wakacje do Stanów, ale jeśli komuś z Was ten kierunek odpowiada, to w najbliższym poście zamieszczę i zdjęcia domku i link do strony z ofertą wynajmu.
 Tymczasem życzę przyjemnego oglądania. :)  































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz