7 lutego 2014

Jonathan Adler - dla odczuwających niedosyt

Witajcie Kochani,
ponieważ okazało się, że zainteresował Was temat twórczości Jonathana Adlera (wcale się nie dziwię), postanowiłam napisać z rozpędu jeszcze jednego posta na jego temat. 
Tym razem pokażę Wam kilka jego projektów, które mnie zachwyciły. 
Usiłowałam wybrać tylko kilka zdjęć z jego projektami, ale niestety nie da się ograniczyć tylko do kilku, bo wybór jest naprawdę ciężki, więc będzie ich może kilkanaście, a tych z Was, którzy nadal będą odczuwać niedosyt odsyłam do strony internetowej i sklepu Jonathana Adlera, gdzie znajdziecie wiele innych pięknych zdjęć i może nawet zamówicie sobie jedno z jego cudeniek? 

Prezentowane przeze mnie dzisiaj zdjęcia pochodzą przede wszystkim z ostatniej kolekcji mebli Jonathana Adlera, ale jest też kilka starszych projektów.







Nawet modne ostatnio w Europie szarości, w aranżacji Jonathana Adlera nie są nudne i przygnębiające.









Ten pokoik z kominkiem jest dość osobliwy, ale za to bardzo ciekawy.







Jonathan Adler zaprojektował także wnętrze słynnego domku Barbie w Malibu, ale ten temat zasługuje na oddzielnego posta. ;). Zainteresowanych i zniecierpliwionych odsyłam do galerii projektów Jonathana Adlera.



Dekoracje marki Jonathan Adler nie są koszmarnie drogie w porównaniu do naszych europejskich marek, niestety jeśli chodzi o meble to sprawa wygląda już trochę inaczej, bo tutaj ceny zaczynają się od 1000$ wzwyż. Ale co tam, kiedyś i tak sobie kupię. :)

Aktualna kolekcja produktów Jonathana Adlera zachwyca jak zwykle pięknymi meblami, radosną kolorystyką, mnogością wzorów, nie tylko geometrycznych, ale również zwierzęcych.
Zachwycająca jest też kolekcja dodatków dekoracyjnych. 


Projektant proponuje nam sporo uroczych ceramicznych figur zwierzaków służących do różnych celów np. do przechowywania masła, czy zapałek.





W związku z tym, że rozpoczął się już nowy rok chiński, który w tym roku jest Rokiem Drewnianego Konia, co bardzo mnie cieszy, bo sama jestem koniem w astrologii chińskiej, Jonathan Adler przygotował całą kolekcję najróżniejszych przedmiotów z motywem konia, od ceramicznych figurek, poprzez torebki, szkatułki i na lampach kończąc. Niektóre właśnie doczekały się obniżki cen. Zobaczcie sami Jonathan Adler Rok Konia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz