5 lutego 2014

Domek letniskowy dla całej rodziny

Witajcie Kochani,
nie uwierzycie, ale ciągle siedzę w domu, tym razem uziemiona przez najmłodszą pociechę i trochę przez siebie, bo przeziębienie mnie samej też jeszcze nie odpuściło.
No cóż, jest przynajmniej więcej czasu na marzenia. Bujanie w obłokach to to, co lubię najbardziej. Niektórzy mawiają, że jest czas na zabawę i podróże i jest czas na wychowywanie dzieci. U mnie ciągle obowiązuje  ten drugi czas, więc pozostaje mi marzyć. Tego na całe szczęście nikt mi nie odbierze. ;)
I tak bujając się palcem po mapie i po rożnych magazynach wnętrzarskich trafiłam na zdjęcia ślicznego nadmorskiego domku na plaży, idealnego na wakacje dla tak dużej rodziny jak nasza.
Domek usytuowany jest w dość surowym krajobrazie, w bezpośrednim sąsiedztwie morza i pola golfowego i sam w sobie jako ogromna bryła nie jest ciekawym obiektem, więc jego fasady nie będę Wam prezentować, ale wnętrze ma bardzo przytulne i przyjazne dla każdego.
Zapraszam do zwiedzania. :)


 Urzeka mnie lekka pastelowa kolorystyka wnętrza i delikatnie bielone drewno na ścianach. 



Pastelowo, egzotycznie i uroczo.



Jeśli kiedyś nie będziecie wiedzieli jak nadać świeżego wyglądu starej boazerii, to przemalowanie jej na biało lub choćby lekkie wybielenie jej np. białą bejcą zupełnie ją odmieni i nada pomieszczeniu całkiem nowego charakteru.

 





Co za urocze zestawienie barw - biel, pastelowy turkus i pomarańcz. Rozkosz dla oczu!
 


Kominek ten co prawda sprawia wrażenie atrapy, ale nawet jeśli faktycznie nią jest, to i tak przyjemnie przy nim posiedzieć i pobujać się beztrosko.



Pokoje dla dzieci także zachowały pastelową kolorystykę. Dzięki spokojnym barwom łatwiej dzieciom wyciszyć się i odpocząć po całym dniu dokazywania.





Rodzice z kolei mają do wyboru dwie sypialnie, na dwóch piętrach domu, każda z nich została zaprojektowana w innym stylu. Mnie bardziej odpowiada ta pierwsza, w nadmorskim klimacie z żółtymi akcentami.









Oczywiście w tak dużym domu znalazło się też miejsce dla odwiedzających gospodarzy gości.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz